چند خبر جدید از جام جهانی 2014

اولین پیشبینی لاک پشت درست بود

س از پيش‌بيني‌هاي يک هشت پا با نام پل در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، اين بار نوبت لاک‌پشتي به نام «سر بزرگ» در منطقه «پرايا دو فورتي» برزيل بود که ديدارهاي جام جهاني 2014 برزيل را پيش‌بيني کند.

اين لاک‌ پشت نتيجه بازي برزيل و کرواسي را به درستي پيش‌بيني کرد تا در نخستين کار خود سربلند خارج شود!

صحبت های جدید کیروش

 


کارلوس کي‌روش که شاگردانش در گروه F جام جهاني 2014 به ترتيب بايد با نيجريه، آرژانتين و بوسني‌وهرزگوين مصاف کنند، گفت: مهمترين بازي براي ايران بازي اول مقابل نيجريه است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: براي ما فرقي نمي‌کند مقابل آرژانتين بازي مي‌کنيم يا برابر اندونزي و ژاپن چون به صورت تيمي بازي مي‌کنيم. بايد با رقباي خود به يک شکل به رقابت بپردازيم و نبايد چيزي کم‌ بگذاريم. هيچ تيم کاملي هم در جهان وجود ندارد. ما در جريان بازي بايد در موقع مناسب در جاي لازم باشيم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي تصريح کرد: هدف ما کاملاً واضح و ساده است؛ اگر حريفان ما مرتکب اشتباه شوند آماده استفاده از آنها هستيم. در جام جهاني مقابل بهترين تيم‌هاي جهان قرار خواهيم گرفت براي همين اين فرصت را از دست نخواهيم داد و با لذت و خوشحالي به مصاف آنها مي‌رويم چون اين فقط يک رويارويي است و بس!

کي‌روش گفت: 90 دقيقه بازي در انتظارمان است که ممکن است دفاع کنيم، حمله کنيم، توپ را از دست بدهيم و توپ را از حريف بگيريم ولي از يک چيز مطمئن هستم و آن اين است که بايد آماده باشيم، نه 90 درصد بلکه بايد 100 درصد آماده باشيم. بازي با نيجريه حکم مرگ و زندگي را براي ما دارد.

ترکیب هلند بری بازی با اسپانیا مشخص شد

لوئيز فان‌خال سرمربي تيم ملي هلند در اقدامي جالب ترکيب تيمش برابر اسپانيا را بسيار زودتر از موعد اعلام کرد که به شرح زير است.

دروازه‌بان: يسپر کيلسن

مدافعان: دريل يانمات، ران ولار، استفان ديبريج و برونو مارتينز

هافبک‌ها: دني بليند، جاناتان دگوژمان، وزلي اسنايدر، نايجل ديانگ

مهاجمان: آرين روبن، روبين فان پرسي

دو تيم از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار فوتبال جام جهانی ,

تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393 ا 19:40 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.